Café i antropología amb Pepa García Hernandorena

2018
13 des.
2018

L’últim #CaféiAntropologia de 2018, organitzat per la Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia en col·laboració amb el Màster Oficial Interuniversitari de Gestió Cultural i l’Associació Valenciana d’Antropologia, estarà protagonitzat per l’emigració valenciana als Estats Units durant el primer terç del segle XX. Quina és l’explicació d’este fenòmen migratori?

«De la colla a la guenga: memòria, xarxes i estratègies de l’emigració va-lenciana als Estats Units d’Amèrica du-rant el primer terç del segle XX »

Pepa García Hernandorena vindrà a presentar-nos la seua tesi doctoral en un context diferent, fora de l’academicisme de la universitat i en un ambient proper i de conversa, no hi ha millor manera per a fer-ho que amb un café. Ens explicarà perquè estos valencians passaren de pertànyer a una colla, a formar part d’una guenga (derivat de la paraula anglesa gang)

Mª José (Pepa) García Hernandorena és llicenciada en Ciències Polítiques i Sociologia per la Universidad Complutense de Madrid, amb l’especialitat d’Antro-pologia Social. És màster en Sociologia i Antropologia de les Polítiques Públiques en la Universitat de Valèn-cia i doctora en Ciències Socials per la Universitat de València.

És membre de l’Associació Valenciana d’Antropologia (AVA) i secretària tècnica de la Asociación de Antropo-logía del Esatado Español (ASAEE).

Si vols saber més trobaràs tota la informació a l’Etnobloc

Sessió oberta a tot el públic.

Lloc: Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia

Hi haurà un café en finalitzar.