Café i antropología amb Tono Vizcaíno Estevan

2019
12 des.
2019

De nou ens trobem amb vosaltres en l’últim #CaféiAntropologia de 2019, organitzat per la Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia en col·laboració amb l’Associació Valenciana d’Antropologia. Pretenem que resulte una cita enriquidora en totes les direccions i oferir temes antropològics d’actualitat.

El dia 12 de desembre, a les 18.00 h, ens visitarà Tono Vizcaíno per a presentar-nos SPQR now! i fer una bona reflexió sobre l’antiga Roma i el seu influx en l’actualitat, en la nostra quotidianitat, en els objectes i productes culturals que ens envolten. Són fenòmens que conviuen amb nosaltres sense que, moltes vegades, els fem cas.

«SPQR now! Imaginaris contemporanis a l’entorn de l’antiga Roma» amb Tono Vizcaíno Estevan.

Tono Vizcaíno Estevan és llicenciat en Història i doctor en Arqueologia per la Universitat de València. S’ha especialitzat en l’estudi dels usos del passat en el present, en particular en l’àmbit de la cultura de masses. Així mateix, participa de projectes relacionats amb la gestió del patrimoni i les memòries col·lectives.

Escriu setmanalment al blog ‘Piedra – Arqueología y Cultura de Masas’. Entre les seues publicacions en paper destaquen els llibres Receptari Extraviat (2016). El barri que vam imaginar (2017) i A la recerca dels orígens (2018).

És membre de l’Associació Valenciana d’Antropologia i ha treballat per a institucions com la Universitat de València, el European Research Council, el Museu de Prehistòria de València i la Reial Acadèmia d’Espanya a Roma, on enguany ha desenvolupat el projecte SPQR now!.

Si vols saber més, trobaràs tota la informació a l’Etnobloc.

Esteu tots i totes convidats perquè es tracta d’una activitat oberta a tot el públic!

Lloc: Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia

Dia i Hora: 12 de desembre a les 18:00 h.

♦ Hi haurà un café en finalitzar

Museu Valencià d'Etnologia
C/ Corona, 36 46 003 Valencia