Concert HOMENAJE A LAS DAMAS DE LA CANCIÓN ÁRABE Etnomusic Primavera 2019

Accés i recollida d'entrades
Accés gratuït prèvia recollida d'entrades. Les entrades es poden arreplegar en en el Hall del Museu Valencià d'Etnologia a partir del dimarts anterior a cada concert, de 10:00 a 20:00, màxim 2 entrades per persona. Aforament limitat. Espectacle per a majors de 14 anys.

També es poden reservar online: http://entradesvalencia.com/evento.php?idEvento=730

El Museu reservarà un percentatge de les entrades, que es repartiran al Hall el mateix dia del concert a partir de les 18.00 hores.

CONCERT
13 jun
13 jun
Festival Etnomusic Primavera 2019

HOMENAJE A LAS DAMAS DE LA CANCIÓN ÁRABE

Las Damas de la Canción Árabe és un homenatge a Umm Kulzum, Fairuz i Asmahan, tres figures inqüestionables de la cultura musical àrab contemporània, que compta amb l'extraordinària veu de la cantant síria Linda al-Ahmad i la direcció musical de Hames Bitar.

Les tres han jugat un paper molt destacat en la lluita pels drets de les dones i la seua visibilitat en l'espai públic. L'egípcia Umm Kulzum va ser, a més de l’«astre d'Orient», un personatge la imatge del qual va reclamar la unitat dels àrabs. La síria Asmahan va haver d'exiliar-se a Egipte amb la seua família pel seu compromís polític. Fairuz, la cantant libanesa de veu multicolor, va ser tota una revolució cultural, tant en la poesia com en la música. Totes elles gaudeixen d'una enorme popularitat en tot el món àrab i són admirades pels artistes de les avantguardes àrabs actuals. L’espectacle ha nascut sota l'auspici de Casa Árabe a Madrid i va ser presentat en el Centro Cultural Conde Duque.

Linda Al Ahmad (veu), Hames Bitar (llaüt àrab i direcció musical), Luis Taberna (percussió), Kaveh Sarvarian (ney i flauta), Salman Mubarak (contrabaix), Larbi Sassi (violí)

Día: 13 de juny

Lloc: Patio VI. Museu Valencià d'Etnologia.