Concert Matthieu Saglio & José "El Piru" Etnomusic Tardor 2017

Matthieu Saglio y Jose El Piru
Accés i recollida d’entrades
Accés gratuït prèvia recollida d'entrades. Les entrades es poden arreplegar en en l'Hall del Museu Valencià d'Etnologia a partir del dimarts anterior a cada concert, de 10:00 a 20:00, màxim 2 entrades per persona.
També es poden reservar online a través d'este enllaç
Aforament limitat.
El Museu reservarà un percentatge de les entrades, que es repartiran en el Hall el mateix dia del concert a partir de les 18.00 hores.

MATTHIEU SAGLIO & JOSÉ 'EL PIRU' - Negue
30 nov.
30 nov.

Concert MATTHIEU SAGLIO & JOSÉ 'EL PIRU' - Eclectic Flamenco

El violoncel·lista francés Matthieu Saglio i el guitarrista flamenc José El Piru creuen els seus camins. El resultat és un diàleg espontani, deu cordes que componen un arc de Sant Martí sonor de mil matisos. La unió és el flamenc, terra d'origen per al Piru, terra d'aventura per a Matthieu.

El Piru es va formar, juntament amb els grans mestres de la guitarra flamenca, a Andalusia. Prompte s'ha anat forjant un estil molt personal, caracteritzat per una gran elegància i per la seua facilitat natural per a acompanyar les veus dels cantaores. Per a Matthieu Saglio, el flamenc va ser una revelació poc després d'instal·lar-se a Espanya fa més de quinze anys.

La música d'aquest duo s’arrela en el flamenc per a escapar-se amb més llibertat cap a altres horitzons al llarg dels múltiples viatges sonors que ofereixen els dos músics.  Un treball que deixa la porta oberta a un estil singular en el qual se succeeixen moments melòdics, rítmics, lleugers, fins i tot fogosos.

El treball s'ha editat en el disc “Petit à Petit”, amb el qual tots dos músics han recorregut nombrosos escenaris de França i Bèlgica.

Dia: Dijous, 30 de novembre

Hora: 20:00 hores

Lloc:Sala Alfons el Magnànim. Museu Valencià d’Etnologia.

Aforament limitat. Accés gratuït prèvia recollida d'entrades.