Concert NUS - Miquel Gil i Pep Botifarra Etnomusic Tardor 2017

Nus
Accés i recollida d’entrades
Accés gratuït prèvia recollida d'entrades. Les entrades es poden arreplegar en en l'Hall del Museu Valencià d'Etnologia a partir del dimarts anterior a cada concert, de 10:00 a 20:00, màxim 2 entrades per persona.
També es poden reservar online a través d'este enllaç
Aforament limitat
El Museu reservarà un percentatge de les entrades, que es repartiran al Hall el mateix dia del concert a partir de les 18.00 hores

09 nov.
09 nov.
Concert de NUS, format per Miquel Gil i Pep Botifarra.

Romanços, albaes, nadales, jotes, seguidilles, havaneres.. Un plegat de peces musicals reconeixibles pel públic més major i també pel més jove, en part gràcies al bon moment de què gaudeix la música tradicional valenciana i del qual aquests dos “cantaors” tenen gran part de culpa..

El NUS és didàctic, obert, divertit, explicat en un to pròxim i desenfadat i, que s’allarga no més enllà del que Botifarra li permet a Miquel, i a l’inversa. Es queixen u’de l’altre però tots dos xarren pels colzes.

Un concert que deixa sensacions encontrades i la idea general que la música tradicional valenciana és potent i molt més rica del que la gent pot pensar en un primer moment.

Estrenat al novembre del 2012 al teatre Micalet de València, l’espectacle ha passat per escenaris tan diferents com Feslloch, Fira Mediterrània Manresa, Festivern, Gandiasound, festes de Mataró, A-Phonica, fins a completar més de 50 actuacions.

Dia: Dijous, 9 de novembre

Hora: 20:00 hores

Lloc: Sala Alfons el Magnànim. Museu Valencià d’Etnologia.

Accés gratuït prèvia recollida d'entrada. Aforament limitat