Convocatoria del V Premi d'Investigació Joan Francesc Mira 2015

(Tot el dia)
28 set.
Finalització de plaç 31/12/2015
El Museu Valencià d’Etnologia de la Diputació de València i l'Associació Valenciana d’Antropologia (AVA) han convocat el V Premi de recerca Joan Francesc Mira que el seu objectiu és contribuir a la recerca, l'estudi i la difusió de l'antropologia sociocultural a la Comunitat Valenciana.

Els treballs que opten al premi han de tractar sobre qualsevol tema sempre que es realitze des d'una perspectiva antropològica. El premi està dotat amb 1.000 euros i la publicació de l'obra en la col·lecció Antropològiques de l'editorial Germanías-*AVA.

El termini de presentació dels treballs, tant en castellà com en valencià, finalitza el 31 de desembre de 2015.

L'associació d'antropologia valenciana, en la qual està integrat el Museu Valencià d’Etnologia, forma part de la Federació d'Associacions d'Antropologia d'Espanya. Els seus principals objectius són la difusió dels coneixements antropològics i el contacte i relació entre els diversos professionals que es dediquen a aquest camp.

Bases en arxiu adjunt