De rondalles i ferments. Contes per a adults Espanta la por 2019

Accés i recollida d'entrades

Les entrades per les activitats es poden recollir des del dimarts anterior a la realització de l'activitat en el punt d’informació del Museu Valencià d’Etnologia (de 10:00 a 20:00 h) o en a través deL web: http://entradesvalencia.com/

Contes per a adults.
16 nov.
16 nov.
Contes per a adults: «De rondalles i ferments» amb Miquel Puig

A poqueta nit, un maridatge de narracions i cerveses de conte envoltats de vestits de por. Sí, com ho llegiu, una activitat que combina la narració de rondalles populars valencianes amb els tast de cerveses artesanals elaborades per la Família Serra. Maula, Butoni i Mussa són els noms de les civades que  ens remeten als monstres del nostre imaginari i que maridaran les narracions i contalles que estaran a càrrec de Miquel Puig. Contarem, cantarem i brindarem.

Miquel A. Puig Cuadau (L’Alcúdia, 1969) és un mestre amant de la nostra cultura, la nostra llengua i la nostra música. Col·laborador de Dani Miquel en molts dels seus projectes musicals, autor de llibres com Els mons de Laia,  Llampuga, llampega o Un pont de plata (campanya Llegir en valencià) i coautor del projecte Iaieries. Contribuix a recuperar els nostre imaginari a través de la investigació però també contant llegendes, contalles i rondalles.

Idioma: valencià.
Dirigit a: Exclusivament públic adult.
Lloc: Sala 2. Exposició “Vestir la por”
Data: 16 de novembre – 20:00 h
Accés amb entrada.