Documental "Dissenyant Espanta la por"

Dissenyant ESPANTA LA POR
Sala Secà i Muntanya
C/ Corona, 36 46 003 Valencia
Projecció
13 des.
13 des.
Estrena

El documental narra el procés de creació de la campanya Espanta la por 2019. La veu dels experts en l’imaginari valencià de la por es barreja amb el treball realitzat al llarg de l’any per l’alumnat de l’Escola d’Art i Superior de Disseny i els seus testimonis, amb el fil conductor de la Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia i de l’EASD es pot entendre a la perfecció la gestió del projecte que ha tingut com a resultat donar vida als monstres valencians a través de la creació de les disfresses les quals encara es poden visitar a l’exposició Vestir la por fins al 5 de gener de 2020.

És d’interés per a estudiants i professionals del món del disseny, la filologia, la literatura, les biblioteques, l’antropologia i la gestió cultural que poden conéixer com s’ha gestionat la creació de la campanya.

En acabar la projecció obrirem una Etnoxerrada entre l’alumnat, els experts i els responsables de la campanya que de segur serà ben interessant.

La gravació i el muntatge del documental han estat a càrreg d'Ivan Navarro.

Dia: 13 de desembre
Hora: 19:00 h.