El Joc de l'Horta

Informació d’interés
Destinataris i nombre de participants:
Alumnat de 1r a 6é de Primària. Un mínim de 10 i un màxim de 50.

Duració:
Una hora i mitja.

Telèfon: 963 883 578 - Fax: 963 883 632
Horari: de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h.
Presentació
Es tracta d’un joc educatiu que tracta d’explicar alguns aspectes de l’exposició permanent Horta & Marjal, del Museu Valencià d’Etnologia.

Plantejament
Pensat com un joc de taula, està inspirat en el conegut joc de l’Oca. L’objectiu d’este joc és que l’alumnat conega la forma de vida a les zones d’horta del País Valencià i es consciencien de la importància i la dependència que tenen els llauradors d’un recurs tan limitat i escàs com és l’aigua.

Desenvolupament de l’activitat
Quan els alumnes arriben al museu fan una visita guiada a la sala Horta&Marjal. Esta visita té una duració de mitja hora. A continuació, en un espai de la mateixa sala, podran jugar al Joc de l’Horta, la qual cosa comportarà mitja hora més de temps. Finalment, poden disposar de temps lliure als patis per a esmorzar. S’obsequiarà els col•legis que participen amb un exemplar del joc.