Entrega del XVII Premi Bernat Capó de difusió de la cultura popular. Auditori del Centre Social de Dénia

Entrega de premi
25 set.
2015
25 set.
2015
El divendres 25 de setembre de 2015 a les 20:30h hores a Dénia (Marina Alta) se celebrarà el Lliurament del XVII Premi Bernat Capó de difusió de la cultura popular. Durant l'acte es farà pública l'obra guanyadora del premi. L'any passat ho va guanyar Ivan Carbonell amb Fantasmes al Palau. Tradicions esotériques valencianes.

Tindrà lloc al Teatre Auditori del Centre Social de Dénia (c/ Calderón, 4). L'acte serà conduït per la periodista Maria Josep Poquet. Després, l'ajuntament de Dénia oferirà un Còctel per a celebrar-ho.

L'acte comptarà amb la presència de Xavier Ríus (Diputat de cultura de la Diputació de València), Vicent Grimalt (Alcalde de Dénia i President de la MACMA), Francesc Tamarit (Director del Museu Valencià d’Etnologia), Núria Sendra (Editora d'Edicions el Bullent), Rafael Carrió (Vice-alcalde i regidor de Cultura de Dénia) i Bernat Capó.

Les entitats col·laboradores i organitzadores del premi i l'acte de lliurament són Edicions del Bullent, el Museu Valencià d’Etnologia (Diputació de València), l'Ajuntament de Dénia i la Mancomunitat Cultural de la Marina Alta, que aporta el grup de música que amenitzara la vetlada, el col·lectiu Jazzdara, així com l'Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta.

En el mateix acte gaudirem d'intervals musicals interpretats pel grup Endins.