Espanta la por a les biblioteques públiques valencianes Projecte de foment lector

Per quart any,  la Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia amb la col·laboració de la Subdirecció General del LLibre, Arxius i Biblioteques de la Generalitat Valenciana i del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV) ofereix a les biblioteques valencianes i als museus etnològics locals participar en Espanta la por! per a parlar a grans i menuts dels monstres valencians al voltant de Tots Sants.

Espanta la por! s'inclou a la campanya Llegim, llegim, llegim amb els següents objectius:

Difondre l’imaginari popular valencià sobre la por
Fomentar la lectura i el coneixement de la literatura popular valenciana
Motivar la recopilació, l'anàlisi, les adaptacions i les noves edicions d'este tipos de rondalles
Treballar l’emoció de la por
Propiciar la recopilació local de llegendes i rondalles. Fer memòria oral local des de les biblioteques
Promoure l’ús de les biblioteques

Què oferim a les biblioteques? Recursos gràfics i informatius per a desenvolupar Espanta la por!, així com les experiències desenvolupades l'any 2017 i 2018 a les biblioteques i museus que ja hi participaren. Ací teniu les BASES  d'accés a la convocatòria on vos contem fil per randa que vos proposem:

Com puc apuntar-me? Des d'este formulari:

Espanta la por! ix del Museu Valencià d'Etnologia per a convertir-se en un programa global. Les biblioteques han d'encapçalar Espanta la por! junt a les escoles, museus i altres entitats locals. Us hi apunteu?

No oblideu que este és un projecte col·laboratiu per a poder aprendre els uns dels altres, ho heu de tindre clar.