"Faixa roja, faixa blava. La pilota valenciana" en Torís

(Tot el dia)
07 gen.
2018

Després de l'èxit de l'exposició temporal “Faixa roja, faixa blava. La Pilota Valenciana” en 2014, aquesta mostra coproduïda pel Museu de la Pilota del Genovés i el Museu Valencià d’Etnologia ha girat en 2015 per diversos municipis de la província de València i continua la seua itinerància durant el 2016.

La mostra explica de manera clara i atractiva les bases fonamentals de l'esport, presentant el tema d'una forma didàctica amb la finalitat d'atraure al gran públic. El material exposat consta de panells informatius, maquetes d'espais de joc, cartelleria, documents històrics, diversos tipus de pilotes i utillatge així com diversos audiovisuals.

Aquesta exposició conté algunes fotografies de l'arxiu de Ismael Latorre Mendoza.

Lloc: Toris
Dates: del 13 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018