"Faixa roja, faixa blava. La pilota valenciana" a Tavernes de la Valldigna

(Tot el dia)
18 jun
2018

Després de l'èxit de l'exposició temporal “Faixa roja, faixa blava. La Pilota Valenciana” en 2014, aquesta mostra coproduïda pel Museu de la Pilota del Genovés i el Museu Valencià d’Etnologia ha girat en 2015 per diversos municipis de la província de València i continua la seua itinerància durant el 2016.

La mostra explica de manera clara i atractiva les bases fonamentals de l'esport, presentant el tema d'una forma didàctica amb la finalitat d'atraure al gran públic. El material exposat consta de panells informatius, maquetes d'espais de joc, cartelleria, documents històrics, diversos tipus de pilotes i utillatge així com diversos audiovisuals.

Aquesta exposició conté algunes fotografies de l'arxiu de Ismael Latorre Mendoza.

Lloc: Tavernes de la Valldigna
Dates: del 30 de maig al 18 de juny