Fugir de la Casa de l’Espart Escape room

Accés i recollida d'entrades

Les entrades per les activitats es poden recollir des del dimarts anterior a la realització de l'activitat en el punt d’informació del Museu Valencià d’Etnologia (de 10:00 a 20:00 h) o en a través deL web: http://entradesvalencia.com/

Escape Room
26 oct.
09 nov.
26/10 - 02/11- 09/11 / 18 h a 21 hores
Escape room: «Fugir de la Casa de l’Espart»

Una casa encantada, un succés real i només un camí per a fugir entre lectures de crims i misteris valencians. La Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia es converteix en la Casa de l’Espart… podreu fugir d’ella?

Idiomes: valencià / castellà
Lloc: Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia.
Accés amb entrada a majors de 16 anys
Durada del joc: de 45 a 50 minuts.
Cada grup será com a màxim de 6 persones i accediran cada 15 minuts.

Accés amb entrada.
Atenció: A l’entrada constarà una hora que será orientativa ja que s’accedirà per ordre d’arribada i segons es completen els grups de 6 persones al llarg d’eixa sessió. La dinámica del joc marcarà l’entrada exacta. Cada 15 minuts un grup de 6 persones començarà el joc.