Jarque la càmera i la vida

EXPOSICIÓ TEMPORAL
(Tot el dia)
05 jun
2019
(Tot el dia)
29 set.
2019

Francesc Jarque és, sens dubte, un dels grans fotògrafs valencians que conten amb un reconeixement nacional i internacional. La seua extensíssima producció fotogràfica és una magnífica mostra documental i artística de les diferents manifestacions de la cultura popular valenciana que ell va saber plasmar a través de les nostres festes, l’arquitectura, la gastronomia, els paisatges de l’horta o la muntanya, els homes i les dones que les habiten, etc. La seua tasca de divulgació del patrimoni valencià va quedar palesa en les nombroses exposicions que va realitzar al llarg de la seua trajectòria professional i en les publicacions que va editar conjuntament amb investigadors, escriptors i periodistes.

Fotografies de Francesc Jarque