Més de 2.000 persones participen en les 70 activitats de la Diputació pel Dia Internacional dels Museus

Celebració del DIM 2015 en Béteras
DIM 2015
(Tot el dia)
17 maig
2015
(Tot el dia)
17 maig
2015

Al voltant de 2.000 persones han participat en les activitats organitzades pels museus de la Diputació de València amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus. El l Museu Valencià d'Etnologia juntament amb el Museu de Prehistòria de València, el Museu Valencià de la Il.lustració i de la Modernitat (MuVIM) i el Museu Taurí i també el Centre Teatral Escalante han proposat durant tot el cap de setmana i hui dilluns més de 70 activitats per celebrar la jornada internacional afavorida des de 1977 pel Consell Internacional de Museus (ICOM).

Un centenar d'excursionistes a Bétera

El Museu Valencià d'Etnologia va celebrar diumenge el Dia Internacional dels Museus amb una excursió a les sales de reserva i Unitat de Fons i Restauració de Bétera, on es guarda i s'estudia tot allò que no es pot mostrar a les sales d'exposició . Un centenar de persones va participar a la sortida. Els visitants van descobrir la part més desconeguda del patrimoni etnològic valencià custodiat a Bétera i van veure en directe com es restauren les peces i com treballen els restauradors.