Més de 3.500 persones han participat en els tallers i visites guiades en només 8 mesos

Taller de màscares
Assistència a visites guiades i tallers
(Tot el dia)
08 maig
(Tot el dia)
08 maig
El Museu rep una mitjana de dos grups per dia
Estudiants des dels 3 anys fins universitaris i grups d'adults demanen cada any els tallers i visites guiades .

Des del mes de setembre fins a abril més de 3.500 persones han participat en els tallers i visites guiades a les exposicions organitzades pel departament de Didàctica del Museu Valencià d'Etnologia . En concret , 139 grups de la ciutat de València i de la comarca de l'Horta han gaudit dels tallers El Joc de l'Horta , El colom , la sínia i la volantinera , Enrol . La ciutat i els seus habitants relacionats amb les seves exposicions permanents . Aquesta oferta didàctica i cultural està dirigida a estudiants d'infantil fins universitaris , cicles formatius , batxillerat ia grups d'adults .

En concret , el 62 % dels participants són estudiants de primària i d'educació secundària , seguida de grups d'adults ( 20% ) , universitària, de batxillerat i infantil . Pràcticament la totalitat dels grups pertanyen a l'àmbit de l'educació , i en percentatges similars de centres públics i privats . A més , amb motiu de la celebració del Carnaval, el Museu va organitzar durant 4 dies un taller especial de màscares elaborades amb material reciclat que va obtenir molt bona acollida amb més de de 600 nens i nenes de 15 centres escolars la ciutat de València .

En total , més de 1.200 persones i 44 grups van participar en les activitats del Museu només en el mes de febrer . De la mateixa manera , les xifres positives també s'han mantingut amb més de 500 alumnes mensuals els mesos de gener, abril i novembre .

Les activitats didàctiques i les visites concertades del Museu Valencià d'Etnologia es poden sol · licitar en castellà o en valencià , de dimarts a divendres de 10.00 a 14.00 hores i durant tot l'any.