Museo El Cubo. Puebla de San Miguel El Rincón de Ademuz

Museo El Cubo. Puebla de San Miguel. El Rincón de Ademuz

Aquesta va ser la primera intervenció del Museu Valencià d'Etnologia en un museu local. L'ajuntament havia aconseguit reunir una important col · lecció etnogràfica i va considerar oportú mostrar-la a través d'una exposició permanent. La mostra està ubicada en un edifici rehabilitat que té dues parts diferenciades: l'antiga casa del barber i el cup. La tasca del Museu consistir en la realització de muntatge expositiu, la selecció dels objectes i la seva agrupació temàtica, la instal · lació de vitrines i tarimes i l'elaboració d'un suport gràfic a base de dibuixos, fotografies i textos. Al cup es va fer un muntatge especial per explicar l'elaboració tradicional del vi, antigament molt estesa a la localitat.