Presentació cartells de vocabulari de pirotècnia

24 febr.
2016
24 febr.
2016
La Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València presenta en el Museu Valencià d'Etnologia els cartells dedicats al lèxic de pirotècnia: artificis pirotècnics, espectacles pirotècnics, manifestacions festives. Esta acció s'emmarca dins un projecte de divulgació del valencià el qual es proposa el lèxic correcte a utilitzar en diversdos temes. Així l'any passat es presentà en el Museu un cartell amb el lèxic de la indumentària valenciana.

EL projecte compta amb la col·laboració dels estudiants de la EASD, que presenten les seues propostes de cartell. Dels treballs presetants es tria la proposta més adequada. En esta ocasió el cartell és obra de l'estudiant Salva Sastre.

En acabar, hi haurà una mostra de foc antic al carrer Corona, amb la participació de la Falla Corona i del CRE-València.

LLoc: sala Alfons el Magnànim del Centre la Beneficència
Hora: 19:00h