Presentació "Marta i la Tarasca" Espanta la por 2018

En veu Alta
30 oct.
30 oct.

Presentació #EnVeuAlta: «Marta i la Tarasca»

«Marta i la Tarasca» és el títol del primer número de la col·lecció Espanta la por editada pel Museu Valencià d’Etnologia sobre els personatges protagonistes de la campanya i dirigida al cicle d’infantil.

Marta coneix la bèstia festiva del Corpus de València a través de la bibliotecària Glòria, gràcies a la qual descobreix tot un món de llegenda molt vinculat a la festa i la tradició.

Les il·lustracions són de Joel Miralles, l’alumne de l’Escola d’Art i Disseny de València (EASD) encarregat de crear el món propi d’esta campanya l’any 2017 com a resultat d’un procés de selecció entre l’alumnat de l’Escola.

Els textos són de Guillem Furió, Almudena Marín i Sergi Morales, mestres d’infantils vinculats al CEFIRE específic d’infantil de la Generalitat Valenciana.

Dirigit a: públic adult, si eres mestre o bibliotecari de segur t’interessarà.

Lloc: Biblioteca del Museu Valencià d’Etnologia.

Data: 30 d’octubre a les 19:00 h.

Accés lliure.

Ací podeu escoltar la cançó La Tarasca, interpretada per:

Maria Bazal, soprano

Agustín Giménez Cerveró, violí