Taula redona sobre Joan Pellicer Cicle Joan Pellicer

2017
30 maig
2017

Taula redona sobre l'exposició "Joan Pellicer. La saviesa dels nostres plantes". Activitat complementària a la mostra.

A l'acte participaran Josep Manuel Alcañiz, periodista de Medi Ambient; Daniel Climent, contador d’històries de plantes; Josep Lluís Fresquet, professor d’Història de la Ciència (Universitat de València); Emili Laguna, botànic de la Conselleria d’Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural. Moderador: Jorge Cruz, comissari de l’exposició «Joan Pellicer, la saviesa de les nostre plantes» (Museu Valencià d’Etnologia).

Joan Pellicer va fer una recerca etnobotànica original i ingent durant més de trenta anys, que va divulgar amb èxit en programes de televisió i publicacions, com ara els tres volums del Costumari botànic. Als deu anys de la seua mort, evoquem la seua obra i la seua figura mitjançant el testimoni de quatre persones que van compartir recerques, divulgació i l’interés per la utilització tradicional de les plantes a la societat valenciana.

Data: Dimarts, 30 de maig

Lloc: Sala II