Tocant el cel. Les muixeragues valencianes. Presentació documental

Projecció, tallers i exhibició
30 jun
30 jun
PRESENTACIÓ DEL DOCUMENTAL «Tocant el cel. Les muixerangues valencianes»

Programa:

• Presentació i projecció del documental «Tocant el cel, Les muixerangues valencianes»
Hi intervindran: Xavier Rius, Diputat de l'Àrea de Cultura de la Diputació de València; Francesc Tamarit, director del Museu Valencià d’Etnologia; Valentí Figueres, realitzador  del documental; Oreto Trescolí, guionista del documental.
10:30 h. Saló Alfons el Magnànim

• Taula redona.
Hi intervindran: Pau Pertegaz. Jove Muixeranga de València; Enric Sorribes, President de la Federació de Muixerangues. Conlloga de Castelló; Salva Cortés. Muixeranga d'Algemesí; Gemma Pellicer. Nova Muixeranga d'Algemesí; Agustí Vallés. Els Negrets de l'Alcúdia. Modera: Oreto Trescolí, guionista del documental.
11:30 h. Saló Alfons el Magnànim

• Taller infantil de muixerangues a càrrec de la Jove Muixeranga de València i la Muixeranga d'Algemesí.
11:30 h Pati del Museu Valencià d’Etnologia. (Centre la Beneficència)

• Exhibició de muixerangues, a càrrec de la Jove Muixeranga de València i la Muixeranga d'Algemesí.
13:00 h. Pati del Museu Valencià d’Etnologia. (Centre la Beneficència)

Activitat organitzada amb la Jove Muixeranga de València, la Muixeranga d'Algemesí i la Federació mde Muixerangues

Lloc: Sala Alfons el Magnànim i patis
Dia: 30 de juny