Torna la “Cantà del Carme” Cant tradicional valencià

2017
12 març
2017
El Museu Valencià d'Etnologia i l’Associació d´Estudis del Cant Valencià organitzen per sisè any consecutiu la Cantà del Carme, un recorregut per les falles del barri del Carme de València i una genuïna tradició cultural desapareguda fa 40 anys.

Amb la recuperació d'esta activitat, l'Associació i el Museu fomenten la divulgació i conservació d'aquesta tradició oral valenciana, la “Cantà”, i els seus nombrosos valors antropològics, històrics, socials, existencials i artístics. Com cada any, l'acte compta amb la participació de cantaors consagrats i nous valors del gènere pertanyents diferents escoles de la Comunitat.

Enguany participaran en la VI Cantà del Carme estos artistes:

Cantadors: Amparo Peiró Fàbregues de Gandia, Mª del Carmen Barbancho del Puig, Cristian Penalba Garcia de Carcaixent, Jose Ramón Salvi El dengue del Puig

Versadors: Jesús Ortega Frechina i  Manuel Marzal

Colla de corda: José Navarro (Guitarró), Francisco Navarro i Francisco Rives González (guitarres)

Colla de vent del Puig: Raul Luis (trombó), Albert Raimundo (trompeta), Rubén Raimundo (clarinet),
Balladors Carmen Belenguer Rubio - Rafael Simarro (Grup de dandes La Carraspera)

Dolçaina i Tabalet:  Dani Esteve i Antoni Villena

Las falles participants son totes les del barri del Carme: Mosen Sorell – Corona; Ripalda – Beneficencia - San Ramon; Marques de Caro-Dr. Chiarri; Ripalda – Soguers; Carrer d’alt - Sant Tomas; San Miquel - Vte Iborra; Carrer de Baix - Mesó de Morella; Portal de Valldignç; Plaça de l´Àngel; Serrans - Plaça dels Furs; Blanqueries; Plaça Sta Creu; Plaça de L´Arbre i Na Jordana.

DIA: 12 DE MARÇ 2017
HORA: 17,00 H.