Viquiconcurs fotogràfic de festes valencianes d'estiu

(Tot el dia)
21 jun
2017
(Tot el dia)
21 set.
2017

El Museu Valencià d’Etnologia i l'associació Amical Wikimedia, amb la qual el museu col·labora des de fa mesos, participen en el concurs fotogràfic festes valencianes d'estiu amb l'objectiu d'augmentar i millorar la qualitat de la informació disponible en Wikipedia sobre les festes valencianes en el marc del Wiki Loves Folk.

El termini de pujada de fotos de les festes d'estiu comença el dia 21 de juny  i s'allargarà fins el 21 de setembre. Per a pujar les vostres fotografies entreu al següent enllaç i seguiu els passos. Seran vàlides fotografies sobre les festes de qualsevol localitat del territori valencià.

Per a entrar en el concurs, caldrà que les fotografies s'apugen a Wikimedia Commons i caldrà estar registrat als projectes wikimedia així com utilitzar el formulari habilitat. Recordeu que a Wikimedia Commons sols s'accepten fitxers lliures. Ací teniu més informació.

Els tres guanyadors rebran un lot de llibres. Es tracta d'una manera de conèixer i difondre la nostra cultura editant la Viquipèdia i gaudint de les millors investigacions i divulgacions sobre Etnologia Valenciana. Com més articles amplieu, més possibilitats de guanyar un dels lots.

El jurat estarà composat per Amparo Pons, de la Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia, i Francesc Fort, membre d'Amical Wikimedia.

El proper dia 16 de setembre (horari provisional) a partir de les 10 hores es realitzarà a la Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia el Taller d'edició Viquipèdia - Especial #Festes2017 per aprendre a penjar les fotografies realitzades al llarg de les falles a Wikimedia Commons i poder participar al concurs.

Cal inscripció prèvia a través de: centredocumentacio.etnologia@dival.es. Tots els participants hauran de dur l'ordinador portàtil i les fotografies digitals seleccionades.