Visites guiades a l'exposició Inventant la tradició pel comissari

Visites guiades
(Tot el dia)
09 març
(Tot el dia)
17 març
Activitat gratuïta

Amb motiu de les falles, el Museu Valencià d’Etnologia ha organitzat una sèrie de visites guiades a l'exposició temporal “Inventant la tradició. Indumentària i Identitat”, realitzades pel comissari de la mostra, Xavier Raussell.

Les visites començaran el 9 de març i s'estendran fins al divendres 17 de març, realitzant-se dues passades, un en horari de matí, a les 12:00, i un altre a la vesprada, a les 17:30. El diumenge 12 tan sols se celebrarà la visita guiada a la vesprada, i el dilluns 14 el museu romandrà tancat.

Aquesta exposició reflexiona sobre la moda i la indumentària tradicional valenciana. En un recorregut cronològic que s'inicia en el segle XIX i finalitza en la dècada de 1980, es mostren conjunts i peces de moda internacional, indumentària popular i festiva, acompanyades d'objectes i documents que ajuden a comprendre la conformació d'una de les icones més significatives de la cultura valenciana

Visites especials en Falles 2017 (amb el comissari de l'exposició)

Horari i dies:

• Dates: del 9 al 17 de març
  • Matins: 9,10,11,15, 16 i 17 de març, a les 12:00
  • Vesprades: 9,10,11,12,15,16 i 17 de març a les 17:30

Normes generals de les visites guiades
:

• Públic adult i menors acompanyats.
  • Activitat gratuïta.

• Places limitades a 25 persones per sessió

Inscripció:

• Per fer la inscripció és necessari remetre un correu electrònic a muvaet@dival.es o cridar al 963 883 578, indicant el nombre de persones a participar.
  • L'organització comunicarà la recepció de la inscripció i confirmarà la participació.
  • També es pot acudir sense inscriure's, sempre que queden places disponibles.

Visites en altres horaris (realitzades pel personal del servei educatiu del museu)

Horaris de visites i tallers:

• Matins: dimarts a divendres, de 10:00 a 14:00 hores
  • Vesprades: dimarts i dijous, de 16:00 a 18:00 hores