I Trobada de Narració Oral

El Museu Valencià d'Etnologia participa de la I Trobada de Narració Oral organizada por NANO (Narradores amb narradors organitzats), la asociación de narradores orales de Castellón, Valencia y Alicante. NANO es un espacio común para todos los narradores orales de nuestro territorio que nació al calor del VI Encuentro Nacional de Narradores.

Espanyol

I Trobada de Narració Oral

El Museu Valencià d'Etnologia participa de la I Trobada de Narració Oral organitzada per NANO (Narradores amb narradors organitzats), l'asociació de narradors orals de Castelló, València i Alacant. NANO és un espai comú per tots els narradorss orals del nostre territori que va nàixer  al caliu del VI Encuentro Nacional de Narradores.

Valencian

Una nueva presentación del Ciclo En Veu Alta a la Biblioteca. Este día presentaremos "Cuentan las mujeres en África: cuentos del Senegal, del Sáhara y de la gente albina de Mozambique» una presentación narrada por Ana Cristina Herrero, también coneguda com Ana Griott.

Espanyol

Una nova presentació del Cicle En Veu Alta a la Biblioteca. Este día presentarem «Cuentan las mujeres en África: cuentos del Senegal, del Sáhara y de la gente albina de Mozambique» una presentació narrada per Ana Cristina Herrero, també coneguda com Ana Griott.

Valencian

Pàgines