Espanta la por en la bibliotecas públicas valencianas Proyecto de fomento lector

Per cuarto año,  la Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia en colaboración con la Subdirecció General del LLibre, Arxius i Biblioteques de la Generalitat Valenciana y del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV) ofrece a las bibliotecas valencianas y a los museos etnológicos locales participar en Espanta la por! para hablar a grandes y pequeños de los monstruos valencianos alrededor de Todos los Santos.

Espanta la por! se incluye en la Campanya Llegim, llegim, llegim con los siguientes objetivos :

Difundir el imaginario popular valenciano sobre el miedo.
Fomentar la lectura y el conoocimiento de la literatura popular valenciana
Motivar la recopilación, el análisis, las adaptaciones y la snuevas ediciones de este tipo de "rondalles"
Trabajar la emoción del miedo.
Propiciar la recopilación local de leyendas y "rondalles". Hacer memoria oral desde las bibliotecas
Promover el us de las bibliotecas

Què ofrecemos a las bibliotecas? Recursos gráficos y informativos para desarrollar Espanta la por!, así como las experiencias desarrolladas los pasados año (2017 y 2018) en las  bibliotecas y museos que ya participaron.  Aquí teneis las BASES  de acceso a la convocatoria donde os indicamos detalladamente lo que se propone.

¿Cómo puedo apuntarme? Desde este formulario

Espanta la por! sale del Museu Valencià d'Etnologia para convertirse en un programa global. Las bibliotecas han de encabezar Espanta la por! junto a las escuelas, los museos y otras entidades locales. ¿Os apuntais?

Recordar que este es un proyecto colaborativo para poder aprender unos de otros.

Per quart anys,  la Biblioteca del Museu Valencià d'Etnologia amb la col·laboració de la Subdirecció General del LLibre, Arxius i Biblioteques de la Generalitat Valenciana i del Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana (COBDCV) ofereix a les biblioteques valencianes i als museus etnològics locals participar en Espanta la por! per a parlar a grans i menuts dels monstres valencians al voltant de Tots Sants.

Espanta la por! s'inclou a la campanya Llegim, llegim, llegim amb els següents objectius:

Difondre l’imaginari popular valencià sobre la por
Fomentar la lectura i el coneixement de la literatura popular valenciana
Motivar la recopilació, l'anàlisi, les adaptacions i les noves edicions d'este tipos de rondalles
Treballar l’emoció de la por
Propiciar la recopilació local de llegendes i rondalles. Fer memòria oral local des de les biblioteques
Promoure l’ús de les biblioteques

Què oferim a les biblioteques? Recursos gràfics i informatius per a desenvolupar Espanta la por!, així com les experiències desenvolupades l'any 2017 i 2018 a les biblioteques i museus que ja hi participaren. Ací teniu les BASES  d'accés a la convocatòria on vos contem fil per randa que vos proposem:

Com puc apuntar-me? Des d'este formulari:

Espanta la por! ix del Museu Valencià d'Etnologia per a convertir-se en un programa global. Les biblioteques han d'encapçalar Espanta la por! junt a les escoles, museus i altres entitats locals. Us hi apunteu?

No oblideu que este és un projecte col·laboratiu per a poder aprendre els uns dels altres, ho heu de tindre clar.