Tocant el cel. Les muixeragues valencianes

www.muixeranga.net
Proyección, talleres y exhibiciones
PRESENTACIÓN DEL DOCUMENTAL «Tocant el cel. Les muixerangues valencianes»

Programa

Presentación y proyección del documental «Tocant el cel, Les muixerangues valencianes»
Intervendran: XAvier Rius, Diputado del Àrea de Cultura de la Diputación de Valencia; Francesc Tamarit, director del Museu Valencià d’Etnologia; Valentí Figueres, realitzador  del documental; Oreto Trescolí, guionista del documental.
10:30 h. Saló Alfons el Magnànim

Mesa redonda.
Intervindran: Pau Pertegaz. Jove Muixeranga de València; Enric Sorribes, President de la Federació de Muixerangues. Conlloga de Castelló; Salva Cortés. Muixeranga d'Algemesí; Gemma Pellicer. Nova Muixeranga d'Algemesí; Agustí Vallés. Els Negrets de l'Alcúdia.
Modera: Oreto Trescolí, guionista del documental.
11:30 h. Saló Alfons el Magnànim

Taller infantil de muixerangues a cargo de la Jove Muixeranga de València y la Muixeranga d'Algemesí.
11:30 h Patio del Museu Valencià d’Etnologia. (Centre la Beneficència)

Exhibición de muixerangues, a cargo de la Jove Muixeranga de València y la Muixeranga d'Algemesí.
13:00 h. Patio del Museu Valencià d’Etnologia. (Centre la Beneficència)

Actividad organizada con la Jove Muixeranga de València, la Muixeranga d'Algemesí y la Federació de Muixerangues

Lugar: Sala Alfons el Magnànim y patios
Dia: 30 de juny